eKnihyeNoviny
Košík (0 ks | 0 Kč)
[ + Pokročilé vyhledávání ]
Filtr eKnih

Business | CRM a chování zákazníků

Nejprodávanější tituly žánru
Antifragilita, Jak těžit z nahodilosti, neurčitosti a chaosu
199,- Kč | - 56 %

 

Antifragilita, Jak těžit z nahodilosti, neurčitosti a chaosu

Nassim Nicholas Taleb

Proč je městský stát lepší než stát národní? Proč mít připravenu výpověď ještě předtím, než nastoupíte na nové místo? A proč znamenalo ztroskotání Titanicu spíše záchranu než ztrátu lidských životů? Nejnovější kniha amerického ...[více]...

 
Rozumíte svým zákazníkům?
149,- Kč | - 48 %

 

Rozumíte svým zákazníkům?

Michal Henych, Jan Bloudek, David Müller, Sláva Kubátová

Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky ...[více]...

 
50 tajemství přesvědčování
149,- Kč | - 50 %

 

50 tajemství přesvědčování

Robert B. Cialdini, Noah. J. Goldstein, Steve J. Martin

Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete ...[více]...

 
řazení dle:
eKnih na stránku
1 2 další
 
Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům?

 
 
 
 
149,- Kč | - 48 %
289 Kč     MOC

Michal Henych, Jan Bloudek, David Müller, Sláva Kubátová

Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli.

V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, ...[více]...

 
50 tajemství přesvědčování

50 tajemství přesvědčování

 
 
Výpůjčka
 
149,- Kč | - 50 %
69 Kč | -77 % vypůjčit
299 Kč     MOC

Robert B. Cialdini, Noah. J. Goldstein, Steve J. Martin

Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné.

Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie ...[více]...

 
Antifragilita, Jak těžit z nahodilosti, neurčitosti a chaosu

Antifragilita, Jak těžit z nahodilosti, neurčitosti a chaosu

 
 
Výpůjčka
 
199,- Kč | - 56 %
79 Kč | -82 % vypůjčit
450 Kč     MOC

Nassim Nicholas Taleb

Proč je městský stát lepší než stát národní? Proč mít připravenu výpověď ještě předtím, než nastoupíte na nové místo? A proč znamenalo ztroskotání Titanicu spíše záchranu než ztrátu lidských životů? Nejnovější kniha amerického akademika a investičního poradce Nassima Nicholase Taleba klade, jak je u autora zvykem, řadu provokativních otázek, především ale ...[více]...

 
Signál a šum

Signál a šum

 
 
 
 
199,- Kč | - 56 %
450 Kč     MOC

Nate Silver

Nárůst informací v informačním věku ztěžuje naši orientaci, oddělit tento šum od signálů je těžké, ale nikoli nemožné. Kniha na příkladu mnoha témat a oborů - od ekonomické krize přes baseball, epidemii ptačí chřipky, meteorologii a předpověď hurikánů, poker, marketing až po 11. září 2001 - analyzuje, proč se většina předpovědí mýlila a naopak co činí jiné ...[více]...

 
Jak stvořit pecku na trhu

Jak stvořit pecku na trhu

 
 
 
 
170,- Kč

Jonah Berger

Proč se některé výrobky a myšlenky mezi lidmi rozšíří jako virus? To vám prozradí Jonah Berger, mladý, dynamicky smýšlející profesor z Pensylvánské univerzity. Stačí šest kroků, aby se z vašeho výrobku nebo nápadu stala pecka na trhu.

Proč o některých výrobcích mluvíme raději než o jiných? Proč se některé klipy a články na internetu šíří bleskovou ...[více]...

 
Globální a lokální v marketingové komunikaci

Globální a lokální v marketingové komunikaci

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík a kolektiv

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické ...[více]...

 
Muzea a galerie. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

Muzea a galerie. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k muzeím, památkám a výtvarnému umění. Jednotlivé kapitoly se blíže zabývají tím, s čím vším zájem o muzea a výtvarné umění a ochota navštěvovat jejich prezentace může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a ...[více]...

 
Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality

 
 
 
 
69,- Kč

Jan Závodný Pospíšil, Vratislav Kozák

Kniha Racionální spotřebitelské chování a vliv iracionality se zabývá vlivem faktorů iracionálního lidského chování na proces spotřebitelského rozhodování. V první části knihy jsou zpracována teoretická východiska týkající se problematiky současného stavu v oblasti marketingu, postmoderního spotřebitele, procesu reklamní komunikace, spotřebního chování, ...[více]...

 
Marketing symfonických orchestrů. Publikum a veřejnost moravských filharmonií

Marketing symfonických orchestrů. Publikum a veřejnost moravských filharmonií

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík

Tato monografie se zabývá možnostmi zavádění marketingových principů do řízení regionálních symfonických orchestrů. Situaci sleduje na příkladu symfonických orchestrů sídlících ve čtyřech moravských krajských městech, Filharmonie Brno, Moravské filharmonie Olomouc, Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín a Janáčkovy filharmonie Ostrava. Zkoumá souvislosti mezi ...[více]...

 
Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

Formulace business strategie v oblasti zdravotnictví

 
 
 
 
69,- Kč

Tomáš Vican, Jiří Vaněk, Vratislav Kozák

Kniha ukazuje specifika formulace business strategie ve zdravotnictví, tedy oblasti, ve které se úzce a často velmi problematickým způsobem prolínají zájmy státu (veřejné správy), politických stran, podnikatelských organizací, neziskových organizací (jimiž je značná část zdravotnických zařízení), pacientů a veřejnosti. Způsob formulace business strategie je ...[více]...

 
Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

Budování vztahů se zákazníky. CRM v teorii a praxi

 
 
 
 
69,- Kč

Vratislav Kozák

Kniha shrnuje poznatky ze zavádění CRM v různých firmách. Na základě jejich konfrontace s informacemi uváděnými v odborné literatuře autor formuluje svá vlastní doporučení pro tuto oblast.

 
Žena a muž v marketingové komunikaci

Žena a muž v marketingové komunikaci

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík a kolektiv

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady ...[více]...

 
Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

Kultura a my. Vztahy na poptávkové straně trhů kulturních produktů

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík

Monografie si podrobně všímá nákupního chování na trzích kulturních produktů. V jednotlivých kapitolách je možné detailně sledovat profil nakupujících jednotlivé kulturní produkty a jejich nákupní chování. Jsou zde sledovány souvislosti mezi různými druhy kulturních produktů - kulturními akcemi a nahrávkami distribuovanými na pevných nosičích i v

 
Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

Divadlo a film. Nákupní chování na trzích kulturních produktů 2011

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá otázkou, jaký je vztah lidí k divadlu a filmu. Jednotlivé kapitoly blíže zkoumají, s čím vším preference divadla a kina může souviset. Je zde zkoumán vliv návštěv těchto kulturních zařízení v dětství s rodiči či jinými příbuznými (tedy jinými slovy vliv výchovy a rodiny), to, zda se o divadlo a kino zajímají též známí a přátelé

 
Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

Kultura jako faktor volného času. Nákupní chování na trzích vybraných volnočasových aktivit 2010

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík

Monografie se pokouší přispět k odpovědi na otázku, jakým způsobem lidé tráví svůj volný čas, jaká část jejich volnočasových aktivit je kulturní povahy a zejména jak tyto aktivity souvisí s ostatními způsoby trávení volného času.

 
Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009

Jak posloucháme hudbu? Vztah obyvatel České republiky k hudbě a jejímu poslechu 2009

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík

Monografie se pokouší přispět k diskuzi nad otázkou, jaký mají jednotlivé části veřejnosti vztah k hudbě a jak se tento vztah reálně projevuje v jejich nákupním chování na trzích s hudbou. Děje se tak na základě dat výzkumné povahy.

 
 

1 2 další