eKnihyeNoviny
Košík (0 ks | 0 Kč)
[ + Pokročilé vyhledávání ]
Filtr eKnih

Business | Reklama, PR a komunikace

Nejprodávanější tituly žánru
Obsahový marketing
199,- Kč | - 33 %

 

Obsahový marketing

Josef Řezníček, Tomáš Procházka

Vytváříte obsah svého webu zatím nepravidelně a chtěli byste tuto činnost provádět cíleně a strategicky? Hledáte dlouhodobě udržitelnou a efektivní strategii online marketingu, která vám sníží náklady na propagaci? Udělejte ze ...[více]...

 
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách
254,- Kč | - 15 %

 

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Jakub Slavík

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice ...[více]...

 
Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů)
249,- Kč | - 36 %

 

Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů)

Don Thompson

Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých ...[více]...

 
řazení dle:
eKnih na stránku
1 2 3 4 další
 
Tahle země je naše. Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě

Tahle země je naše. Český a německý veřejný prostor v deiktické perspektivě

 
 
 
TIŠTĚNÁ kniha k dispozici.
 
119,- Kč | - 33 %
178 Kč     MOC

Tomáš Samek

Kniha zkoumá, zda je deixe použitelná jako hledisko výkladu světa médií, veřejného prostoru a komunikačních interakcí v něm probíhajících. Soustředí se na vztah těchto interakcí k vytváření kolektivního vědomí sociálních aktérů: kdo je z veřejného prostoru vylučován a jakými komunikačními strategiemi se toho dosahuje; jak vzniká povědomí skupinové

 
Smích v televizní reklamě

Smích v televizní reklamě

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík, Petra Bačuvčíková

Monografie „Smích v televizní reklamě“ ukazuje, jakým způsobem reklamní tvůrci pracují se smíchem v audiovizuálních reklamních spotech. Vychází z analýzy 1 769 reklamních spotů náhodně zachycených ve vysílání českých celoplošných televizních stanic.

 
Teorie a praxe v marketingové komunikaci

Teorie a praxe v marketingové komunikaci

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík a kolektiv

Další díl monografické řady "Protipóly marketingové komunikace", který mapuje různé protiklady v této oblasti, tentokrát na téma "teorie a praxe".

 
Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

Televizní reklamy českých pivovarů a jejich vnímání

 
 
 
 
69,- Kč

Vratislav Kozák, Věra Kozáková

Monografie se zabývá výzkumem vnímání propagace českých pivovarů.

 
Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

Vnímání sociální reklamy vysokoškolskými studenty

 
 
 
 
69,- Kč

Lenka Harantová

Monografie se zabývá problematikou sociální reklamy v České republice.
Konkrétně se zaměřuje na vnímání sociální reklamy cílovou skupinou
vysokoškolských studentů do 26 let a je tematicky orientována na kouření, alkohol,
pohlavně přenosné choroby a bezpečnost silničního provozu. Teoretická východiska
vycházejí z pojetí základních pojmů a ...[více]...

 
Mládí a zralost v marketingové komunikaci

Mládí a zralost v marketingové komunikaci

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík a kolektiv

Další díl monografické řady \"Protipóly marketingové komunikace\", který mapuje různé protiklady ve světě propagace. Tentokrát na téma \"mládí a zralost\".

 
Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

Negativní kampaně ve volbách do Evropského parlamentu 2009

 
 
 
 
69,- Kč

Vratislav Kozák, Markéta Kozáková

Monografie přináší analýzu politických kampaní ve volbách do Evropského parlamentu 2009.

 
Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích

Hudba v televizní reklamě. Struktura hudební složky reklam v českých televizích

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík

Monografie se zabývá podobou hudby v televizních reklamách, vysílaných v českých televizích. Je založena na rozsáhlé analýze podoby 1584 televizních spotů.

 
Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví

Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví

 
 
 
 
69,- Kč

Radim Bačuvčík, Lenka Harantová

Monografie „Sociální marketingové kampaně v Česku I. Ochrana zdraví“ mapuje kampaně, které byly na toto téma vytvořeny a realizovány na území České republiky od roku 1990 až do současnosti. Na základě analýzy kampaní ukazuje různorodost komunikace souvisejících témat pomocí mediálních kampaní, eventů ve veřejném prostoru, aktivit v online prostředí, ...[více]...

 
Interkulturní komunikace: Češi a Němci

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

 
 
Výpůjčka
 
199,- Kč | - 47 %
79 Kč | -79 % vypůjčit
379 Kč     MOC

Sylvia Schroll-Machl, Ivan Nový

Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl
INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCI
Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje na své předchozí knihy, v nichž formulovala ...[více]...

 
50 tajemství přesvědčování

50 tajemství přesvědčování

 
 
Výpůjčka
 
149,- Kč | - 50 %
69 Kč | -77 % vypůjčit
299 Kč     MOC

Robert B. Cialdini, Noah. J. Goldstein, Steve J. Martin

Ať jste manažer, právnička, zdravotník, servírka, obchodník, učitel nebo máte úplně jinou profesi, kniha je napsána tak, aby vám pomohla stát se mistry přesvědčování. Stačí, když porozumíte psychologii přesvědčování a budete využívat techniky a strategie, které jsou vědecky prověřené a účinné.

Autoři v knize odhalují, jak přesvědčovací strategie ...[více]...

 
Marketing služeb - efektivně a moderně

Marketing služeb - efektivně a moderně

 
 
 
 
297,- Kč | - 15 %
349 Kč     MOC

Miroslava Vaštíková

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice je určena marketingovým manažerům a specialistům komerčních firem, neziskových organizací, pracovníkům veřejného sektoru a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi ...[více]...

 
Emoce v marketingu

Emoce v marketingu

 
 
 
 
421,- Kč | - 15 %
495 Kč     MOC

Jitka Vysekalová a kolektiv

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli — od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem zákazníků a ...[více]...

 
Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

Marketing a strategické řízení ve veřejných službách

 
 
 
 
254,- Kč | - 15 %
299 Kč     MOC

Jakub Slavík

Na trhu ojedinělá publikace je určena všem manažerům a výkonným pracovníkům organizací, které dodávají veřejné služby (školství, zdravotnictví, hromadná doprava, sociální služby, veřejná správa aj.) nebo které je z pozice veřejného zadavatele objednávají. Zkušený autor čtivým způsobem seznamuje čtenáře se základními principy marketingového řízení a

 
Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů)

Jak prodat vycpaného žraloka (za 12 milionů dolarů)

 
 
 
 
249,- Kč | - 36 %
389 Kč     MOC

Don Thompson

Ojedinělý a v češtině unikátní pohled na světový trh se současným uměním. Nesmírně čtivou a zábavnou formou identifikuje ekonomické zákony a marketingové strategie, které vedou k dosažení tak závratných cen za práce některých výtvarníků, zatímco jiní zůstávají bez povšimnutí. Autor čerpá z jedinečných rozhovorů se špičkovými aukcionáři, galeristy, výtvarníky ...[více]...

 
Základy marketingu

Základy marketingu

 
 
 
 
253,- Kč | - 15 %
298 Kč     MOC

Miroslav Karlíček a kolektiv

První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, ...[více]...

 
 

1 2 3 4 další