eKnihyeNoviny
Košík (0 ks | 0 Kč)
[ + Pokročilé vyhledávání ]
Filtr eKnih

Humanitní vědy | Žurnalistika

Nejprodávanější tituly žánru
Chalífa a Západ / Kořeny terorismu a pokrytectví Západu
140,- Kč | - 39 %

 

Chalífa a Západ / Kořeny terorismu a pokrytectví Západu

Franco Cardini

Texty známého historika nejen o hlubších kořenech radikálního islamismu Z italského originálu přeložily Jitka Michalčíková a Tereza Sieglová Italský historik Franco Cardini, známý i českým čtenářům (ve Vyšehradu vyšla jeho ...[více]...

 
Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000
50,- Kč | - 67 %

 

Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000

Žantovský Petr

Autor se snaží ukázat na konkrétních příkladech z období let 1989-2000 některé patologické fenomény, které měly negativní viv na vývoj v naší zemi. Popisuje zde nejznámější a zároveň největší kauzy, které způsobily často trvalé ...[více]...

 
Můj život s ábíčkem
139,- Kč

 

Můj život s ábíčkem

Vlastislav Toman

Legendární časopis ABC mladých techniků a přírodovědců okouzloval generace českých a moravských dětí. Hlavním strůjcem jeho úspěchu byl šéfredaktor Vlastislav Toman, který ábíčko vedl přes tři desetiletí. Kniha jeho vzpomínek se ...[více]...

 
řazení dle:
eKnih na stránku
1 2 další
 
Chalífa a Západ / Kořeny terorismu a pokrytectví Západu

Chalífa a Západ / Kořeny terorismu a pokrytectví Západu

 
 
Výpůjčka
 
140,- Kč | - 39 %
69 Kč | -70 % vypůjčit
228 Kč     MOC

Franco Cardini

Texty známého historika nejen o hlubších kořenech radikálního islamismu Z italského originálu přeložily Jitka Michalčíková a Tereza Sieglová Italský historik Franco Cardini, známý i českým čtenářům (ve Vyšehradu vyšla jeho monografie o svatém Františkovi z Assisi) se v řadě svých textů publikovaných na blogu zamýšlí nad nejpalčivějšími problémy dneška, ...[více]...

 
Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000

Mediální manipulace a krize v České televizi v roce 2000

 
 
 
 
50,- Kč | - 67 %
150 Kč     MOC

Žantovský Petr

Autor se snaží ukázat na konkrétních příkladech z období let 1989-2000 některé patologické fenomény, které měly negativní viv na vývoj v naší zemi. Popisuje zde nejznámější a zároveň největší kauzy, které způsobily často trvalé škody a v nichž figurovali v rolích hlaních aktérů novináři, jejichž práci využily a zneužily síly z politiky a zpoza politiky. ...[více]...

 
Můj život s ábíčkem

Můj život s ábíčkem

 
 
Výpůjčka
 
139,- Kč
69 Kč vypůjčit

Vlastislav Toman

Legendární časopis ABC mladých techniků a přírodovědců okouzloval generace českých a moravských dětí. Hlavním strůjcem jeho úspěchu byl šéfredaktor Vlastislav Toman, který ábíčko vedl přes tři desetiletí. Kniha jeho vzpomínek se podrobně věnuje všem slavným fenoménům s ABC spojeným – od závodů minikár přes vystřihovánky Richarda Vyškovského až po komiksy, ...[více]...

 
Válka o Irák, očima tří českých reportérů

Válka o Irák, očima tří českých reportérů

 
 
Výpůjčka
 
199,- Kč
79 Kč vypůjčit

Michal Kubal, František Šul, Barbora Šámalová

Publikace tří českých novinářů, přímých aktérů války v Iráku, přináší v deníkové formě jejich osobní svědectví. Každý ze tří reportérů viděl válku odjinud a každý z nich si odnesl trochu jinou zkušenost. Michal Kubal z České televize působil jako jediný český novinář během války přímo v Bagdádu, kde z bezprostřední blízkosti sledoval drama koaliční vzdušné ...[více]...

 
Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

Public relations a zpravodajství. Vliv hluboké proměny žurnalistiky na teorii a praxi vztahů s médii

 
 
 
 
69,- Kč

Jan Tomandl

Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii). Obor je zde pojímán jako svébytná disciplína v rámci šířeji vymezených vztahů s veřejností (public relations) a marketingové komunikace. Práce vychází z předpokladu, že pokud se významným způsobem mění současná zpravodajská média, jejich ...[více]...

 
Prezentace v marketingových komunikacích

Prezentace v marketingových komunikacích

 
 
 
 
254,- Kč | - 15 %
299 Kč     MOC

Kopecký Ladislav

Dnešní svět křižují miliardy nejrůznějších sdělení a informací. Přes dynamický rozvoj elektronických médií a technologií patří k ironii dnešní doby, že komunikace ve světě se stává stále obtížnější. Ukazuje se, že strukturovaná a srozumitelná komunikace, kterou přivedl na svět marketing, by se měla stát součástí a hlavním námětem globálního výchovného ...[více]...

 
Komunikace ve veřejné správě

Komunikace ve veřejné správě

 
 
 
 
149,- Kč
149 Kč     MOC

Heger Vladimír

Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva. Ve vrtkavé veřejné aréně je třeba našlapovat opatrně a stále myslet na rovnováhu, protože se pohybujeme na rozhraní dvou světů. Prvním z nich je ...[více]...

 
Krizová komunikace s médii

Krizová komunikace s médii

 
 
 
 
149,- Kč
149 Kč     MOC

Bednář Vojtěch

Stala se vaše firma či instituce předmětem nežádoucího zájmu médií? Seznamte se spolu s námi se zásadami a možnostmi krizové mediální komunikace. Poznáte mechanismy mediální komunikace se zvláštním zřetelem ke vzniku situací, v nichž je potřeba použít právě krizovou komunikaci. Popíšeme vám praktické situace a naznačíme vhodné reakce na ně. Kniha vám bude ...[více]...

 
Redakční práce

Redakční práce

 
 
 
 
149,- Kč
149 Kč     MOC

Pokorný Milan, Pokorná Dana

Seznamte se se základy redakčních prací: naučte se spolu s námi, jak přistupovat k cizímu, ale i vlastnímu textu a jak jej připravit k publikování. Přinášíme vám návodný popis činnosti redaktora (editora) v knižním nakladatelství i v periodickém tisku. Kniha je přehlednou učebnicí pro kurzy redakčních prací na vysokých a vyšších odborných školách, ale i ...[více]...

 
Co dělat, když Kolja vítězí

Co dělat, když Kolja vítězí

 
 
Výpůjčka
 
358,- Kč | - 40 %
99 Kč | -83 % vypůjčit
596 Kč     MOC

Andrej Stankovič

Kniha je výborem z nebásnických, tj. kritických, esejistických, vzpomínkových či anketních textů, psaných v letech 1968–2001 a zveřejňovaných zejména na stránkách časopisů Tvář (1968–1969), Lidové noviny (samizdat 1988), Sport/Respekt (1989–1994, 1996/97), Revolver Revue a Kritická Příloha RR (1986–2001), Lidové noviny (1999–2001), nebo jako předmluvy či ...[více]...

 
Masová komunikace a veřejné mínění

Masová komunikace a veřejné mínění

 
 
 
 
271,- Kč | - -174 %
99 Kč     MOC

Urban Lukáš, Dubský Josef, Murdza Karol

Problematika masové komunikace a veřejného mínění poutá v poslední době stále více pozornosti nejen odborné, ale i laické veřejnosti. Už při letmém pohledu na současnou společnost člověk velice rychle pochopí, proč je nazývána společností médií a informací, společností komunikující a znalostní, společností celebritní, karnevalovou a legrační. Je ale opravdu ...[více]...

 
Mediální komunikace pro management

Mediální komunikace pro management

 
 
 
 
195,- Kč | - 15 %
229 Kč     MOC

Bednář Vojtěch

Cílem této knihy je seznámit vás s vlastnostmi masových médií, s postupy a cíli novinářů a s jejich pracovními nástroji, připravit vás na komunikaci s nimi. Vysvětluje základní vztahy a procesy fungování médií, odpovídá na otázky, kde novináři získávají informace, jak je zpracovávají, kdo určuje, o čem se bude psát, apod. Radí, co dělat, když chcete oslovit ...[více]...

 
Stylistika pro žurnalisty

Stylistika pro žurnalisty

 
 
 
 
319,- Kč | - 15 %
375 Kč     MOC

Minářová Eva

Publikace Stylistika pro žurnalisty představuje základní studijní materiál vedoucí ke zvládnutí jazykové kultury, stylizace a kompozice žurnalistického textu. Čtenáři poznají podstatu a fungování stylové vrstvy výrazových prostředků v rozmezí přijímaných stylových norem. Knihu ocení také všichni novináři, publicisté a ostatní mediální pracovníci, jimž ...[více]...

 
Internetová publicistika

Internetová publicistika

 
 
 
 
89,- Kč
89 Kč     MOC

Bednář Vojtěch

Praktický průvodce pro publicisty přibližuje technické nástroje k publikování on-line a funkční a obchodní modely on-line médií. Popisuje základní pravidla pro tvorbu textu k on-line publikaci a poskytuje čtenářům ucelený pohled na internetová média nejen v českém prostředí. Přináší informace potřebné k samostatné tvorbě a publikaci autorských děl na webu i ...[více]...

 
Česko máš za odměnu

Česko máš za odměnu

 
 
 
 
108,- Kč | - 51 %
222 Kč     MOC

Pavel Jurutka

V knížce Česko máš za odměnu vás čekají fejetony ze života, které vás v neutěšené době pobaví, neboť jde o zpravodajství typického daňového poplatníka, který se sice občas rozzlobí, a jistě oprávněně, ale když nakonec zaplatí všechny složenky, ostříhá jabloně, vyčistí sifon v koupelně, a když ho právě nebolí záda ani zub, sedne na kolo nebo vyrazí pěšky, a ...[více]...

 
Český PEN klub v letech 1925–1938

Český PEN klub v letech 1925–1938

 
 
 
TIŠTĚNÁ kniha k dispozici.
 
60,- Kč | - 69 %
195 Kč     MOC

Petra Krátká

Kniha pojednává o historii československého PEN klubu, sdružení, jehož původním a hlavním účelem bylo přijímání autorů ze zahraničí. S rostoucím nebezpečím fašismu se však z původní nepolitické organizace stala jedna z prvních tribun, kde byl fašistický a nacistický režim důrazně odsouzen. Pražská pobočka, v níž se sešla řada předních osobností naší ...[více]...

 
 

1 2 další