eKnihyeNoviny
Košík (0 ks | 0 Kč)
[ + Pokročilé vyhledávání ]
Filtr eKnih

Business | Marketing, obchod a prodej

Nejprodávanější tituly žánru
Umění války
129,- Kč | - 48 %

 

Umění války

Vít Vojta, Sun-c'

Pojednání Mistra Suna Umění války je nejstarší knihou o strategii boje v dějinách lidstva. Už dva a půl tisíce let představuje pramen inspirace jak pro generály a politiky, tak pro manažery a podnikatele. Ve světě byznysu je přece ...[více]...

 
Bod zlomu
169,- Kč | - 43 %

 

Bod zlomu

Malcolm Gladwell

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností.

Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se ...[více]...

 
Intuitivní marketing pro 21. století
149,- Kč | - 48 %

 

Intuitivní marketing pro 21. století

Miloš Toman

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za ...[více]...

 
řazení dle:
eKnih na stránku
1 2 3 4 další
 
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley

 
 
 
269,- Kč | - 40 %
449 Kč     MOC

Antonio García Martínez

Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom lůzři za něj platí. To je jednoduchý kapitalismus Sillicon Valley! Nahlédněte do světa moderních digitálních firem a technologií. Do světa, kde se dějí věci, které jsou na hraně nebo už ...[více]...

 
Marketingový plán na pivním tácku

Marketingový plán na pivním tácku

 
 
Výpůjčka
 
199,- Kč
79 Kč vypůjčit

Magdalena Čevelová

„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat ...[více]...

 
Marketing bez reklamy - 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

Marketing bez reklamy - 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

 
 
Výpůjčka
 
99,- Kč
69 Kč vypůjčit

Magdalena Čevelová

10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Není divu - placená propagace dlouho představovala hlavní způsob, jak dát o sobě vědět. Ale svět se mění. Vnucování se, obtěžování a agresivní prodejní techniky postupně přestávají fungovat. Jejich místo zaujímá tzv. inbound marketing, jehož ...[více]...

 
Zamrzlá produktivita

Zamrzlá produktivita

 
 
Výpůjčka
 
199,- Kč | - 46 %
79 Kč | -79 % vypůjčit
369 Kč     MOC

Miloš Toman

Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale naopak? Naznačuje to i neustále balancování na hranici recese, ...[více]...

 
Marketing... je věda kreativní

Marketing... je věda kreativní

 
 
 
 
69,- Kč

Radomila Soukalová

Kniha, která představuje čtenářům marketing z poněkud netradičního pohledu, jako disciplínu, která je především tvůrčí.

 
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

 
 
 
 
69,- Kč

Vratislav Kozák, Věra Kozáková

Kniha analyzuje některé trendy v českém pivovarnictví.

 
Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století

 
 
 
 
149,- Kč | - 48 %
289 Kč     MOC

Miloš Toman

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a ...[více]...

 
Webcopywriting pro samouky

Webcopywriting pro samouky

 
 
 
 
269,- Kč | - 10 %
299 Kč     MOC

Šenkapoun Pavel

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou ...[více]...

 
Marketing management

Marketing management

 
 
 
 
1947,- Kč | - 15 %
2290 Kč     MOC

Philip Kotler, Lane Keller Kevin

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a ...[více]...

 
Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

Marketingová komunikace: nové trendy 3.0

 
 
 
 
259,- Kč | - 35 %
399 Kč     MOC

Petr Frey

Třetí rozšířené vydání úspěšné knihy Marketingová komunikace: nové trendy 3.0 (nakladatelství Management Press, brož., 196 str. + 16 str. barev. příloh, doporučená cena 399 Kč) uznávaného marketingového praktika Petra Freye je určeno nejen pracovníkům marketingových oddělení, reklamních agentur a profesionálům v oblasti komunikace, ale také podnikatelům, ...[více]...

 
Jak získávat klienty a zákazníky

Jak získávat klienty a zákazníky

 
 
 
 
129,- Kč | - 48 %
249 Kč     MOC

Marián Olej

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků!

Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém ...[více]...

 
Nová pravidla

Nová pravidla

 
 
 
 
199,- Kč

Laszlo Bock

  Google – pohled zevnitř
Kniha, která slaví úspěch v mnoha zemích po celém světě
„Prací strávíme v životě nejvíce času. A proto není správné, aby nás práce demotivovala a odlidšťovala,“ říká Laszlo Bock, šéf personalistiky ve firmě, která změnila svět informací. Toto je stěžejní myšlenka knihy Nová pravidla: Google – pohled zevnitř –

 
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

 
 
 
 
229,- Kč | - 47 %
429 Kč     MOC

Perry Marshall

Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch!

V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě. Statisícům inzerentů ušetřil miliardy dolarů za daň z hlouposti, kterou platí nezkušení uživatelé aplikace AdWords“

V této knize se dozvíte, jak ...[více]...

 
Bod zlomu

Bod zlomu

 
 
Výpůjčka
 
169,- Kč | - 43 %
79 Kč | -74 % vypůjčit
299 Kč     MOC

Malcolm Gladwell

Knihu Bod zlomu bez nadsázky můžeme nazvat marketingovou biblí. Poodhaluje totiž tajemství šíření informací, napříč společností.

Jak je možné, že se některé změny ve společnosti odehrávají neuvěřitelně rychle? Proč se z neznámé knihy najednou stane bestseller? Jak se z nějakého výrobku stane módní hit? Proč v určitém městě náhle klesne

 
Interkulturní komunikace: Češi a Němci

Interkulturní komunikace: Češi a Němci

 
 
Výpůjčka
 
199,- Kč | - 47 %
79 Kč | -79 % vypůjčit
379 Kč     MOC

Sylvia Schroll-Machl, Ivan Nový

Ivan Nový – Sylvia Schroll-Machl
INTERKULTURNÍ KOMUNIKACE: ČEŠI A NĚMCI
Úspěšná česko-německá autorská dvojice se ve 2. aktualizovaném vydání úspěšné monografie zaměřuje výlučně na německou a českou kulturu, resp. jejich odlišnosti, které jsou nejčastějším zdrojem vzájemných nedorozumění. Navazuje na své předchozí knihy, v nichž formulovala ...[více]...

 
Rozumíte svým zákazníkům?

Rozumíte svým zákazníkům?

 
 
 
 
149,- Kč | - 48 %
289 Kč     MOC

Michal Henych, Jan Bloudek, David Müller, Sláva Kubátová

Zákazník je tvůrcem vašich příležitostí na trhu. Úkolem marketingu je především vymyslet, jak nejlépe pomoci zákazníkovi vyřešit jeho problémy. Výstupy marketingu také napoví, jak nejlépe se zákazníky jednat, aby se k vám díky svým dobrým zkušenostem vraceli.

V novém svazku edice Action Learning – praktický management Rozumíte svým zákazníkům?, ...[více]...

 
 

1 2 3 4 další