eKnihyeNoviny
Košík (0 ks | 0 Kč)
[ + Pokročilé vyhledávání ]
Filtr eKnih

Business | Marketing, obchod a prodej

Nejprodávanější tituly žánru
Hitmakeři
269,- Kč

 

Hitmakeři

Derek Thompson

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ ...[více]...

 
Jak probudit Česko
119,- Kč | - 40 %

 

Jak probudit Česko

David Klimeš

Česká společnost zažívá od roku 1989 nejúspěšnější a nejsvobodnější období své historie. Ale dosavadní sociální a ekonomický model nevyhnutelně krachuje. Mylně si namlouváme, že za vše mohou neschopní politici a snažíme se je ...[více]...

 
Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu
229,- Kč | - 47 %

 

Pravidlo 80/20 v prodeji a marketingu

Perry Marshall

Nechte přírodní zákony pracovat ve svůj prospěch!

V časopise Enterpreneur stojí: „Perry Marshall je na poli Google Advertising autorskou jedničkou a nejuznávanějším konzultantem na světě. Statisícům inzerentů ušetřil ...[více]...

 
řazení dle:
eKnih na stránku
1 2 3 4 další
 
Jak probudit Česko

Jak probudit Česko

 
Výpůjčka
 
119,- Kč | - 40 %
69 Kč | -65 % vypůjčit
199 Kč     MOC

David Klimeš

Česká společnost zažívá od roku 1989 nejúspěšnější a nejsvobodnější období své historie. Ale dosavadní sociální a ekonomický model nevyhnutelně krachuje. Mylně si namlouváme, že za vše mohou neschopní politici a snažíme se je nahradit novými a neokoukanými. Ale za politickými krizemi číhá čím dál jasnější úpadek dosavadního polistopadového konsenzu. Jak ale ...[více]...

 
Hitmakeři

Hitmakeři

 
 
269,- Kč

Derek Thompson

„Hitmakeři jsou výpravou do světa populárních hitů. Skvělé čtení a zajímavépoznatky podložené řadou výzkumů. Knihu si musíte přečíst,ať už se sami pokoušíte o hit, anebo prostě pomáháte někomu jinémudobýt svět.“— Michal „Majkláč“ Novák, zakladatel Bandzone.cz 

O knize

Nic se nestává „virálním“. Pokud si myslíte, že populární filmy, písně či ...[více]...

 
(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality

(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality

 
 
 
 
275,- Kč

Ludvík Filip, Jiří Šebestík

Řízení kvality je dnes pojmem, který používá při svém řízení většina firem, a určitě nejen na českém trhu. Naneštěstí se v dnešní době tento pojem řeší především zorným úhlem snižování nákladů a zvyšování efektivity v každodenním životě firmy. Metod, jak dosáhnout vysoké úrovně řízení a také vysoké ziskovosti je spousta. Také knih, které popisují dané ...[více]...

 
Inovace je rozhodnutí

Inovace je rozhodnutí

 
 
 
 
254,- Kč | - 15 %
299 Kč     MOC

Adam Novák

Jak zajistit, aby ve firmě vznikaly a byly úspěšně dokončovány produktové, procesní a organizační inovace? Jakých je šest klíčových kompetencí inovativní firmy? Na tyto a mnohé další otázky vám odpoví zkušený autor, který do místního prostředí převádí to nejlepší ze zahraniční praxe.

 
Blázinec v Silicon Valley

Blázinec v Silicon Valley

 
 
 
 
269,- Kč | - 40 %
449 Kč     MOC

Antonio García Martínez

Investoři jsou lidé, kteří mají víc peněz než času. Zaměstnanci jsou lidé, co mají víc času než peněz. Entreprenéři jsou to svůdné mezi tím. A marketing je jako sex – jenom lůzři za něj platí. To je jednoduchý kapitalismus Sillicon Valley! Nahlédněte do světa moderních digitálních firem a technologií. Do světa, kde se dějí věci, které jsou na hraně nebo už ...[více]...

 
Síla paradoxu

Síla paradoxu

 
 
 
 
199,- Kč | - 29 %
279 Kč     MOC

Schroeder-Saulinierová Deborah

Manažerská příručka zaměřená na efektivní řešení problémů vychází z principu paradoxu (polarity), tzn. že k řešení problému je třeba přistoupit současně z obou stran, tedy aplikovat obě protichůdné možnosti. Měla by vaše firma směřovat ke globální expanzi, nebo využít lokálních příležitostí? Riskovat kvůli dramatickému růstu, nebo chránit současnou stabilitu ...[více]...

 
Chyby, které nás stojí peníze

Chyby, které nás stojí peníze

 
 
 
 
209,- Kč | - 30 %
299 Kč     MOC

Petersdorff Winand von, Bernau Patrick

Každý den stojíme před novými rozhodnutími. Po důkladném přemýšlení dospějeme k přesvědčení, že jednáme správně. Ale bohužel, často je tomu právě naopak. Tato kniha nabízí užitečné rady, jež se bezprostředně týkají naší peněženky a zároveň zajímavé postřehy – situace, v nichž se mnohokrát ocitl a dopustil se zmiňovaných chyb, téměř každý z nás.

 
Marketingový plán na pivním tácku

Marketingový plán na pivním tácku

 
 
Výpůjčka
 
199,- Kč
79 Kč vypůjčit

Magdalena Čevelová

„Marketingový plán se musí vejít i na pivní tácek.“ K názvu nové e-knihy mě inspiroval tenhle citát sociologa Thomase Patalase. Marketingový plán malé firmy totiž není raketová věda. Může být velmi stručný a s dobrým návodem ho zvládne sestavit opravdu každý. Onen „dobrý návod“ najdete v této e-knize. Proč vůbec mít marketingový plán? 1) Pomůže vám vydělat ...[více]...

 
Marketing bez reklamy - 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

Marketing bez reklamy - 10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy

 
 
Výpůjčka
 
99,- Kč
69 Kč vypůjčit

Magdalena Čevelová

10 účinných marketingových nástrojů pro malé firmy Když se řekne marketing, většina lidí si představí reklamu. Není divu - placená propagace dlouho představovala hlavní způsob, jak dát o sobě vědět. Ale svět se mění. Vnucování se, obtěžování a agresivní prodejní techniky postupně přestávají fungovat. Jejich místo zaujímá tzv. inbound marketing, jehož ...[více]...

 
Zamrzlá produktivita

Zamrzlá produktivita

 
 
Výpůjčka
 
199,- Kč | - 46 %
79 Kč | -79 % vypůjčit
369 Kč     MOC

Miloš Toman

Od roku 2008 se u nás nezvyšuje produktivita práce, ve vyspělých zemích je situace obdobná. Management firem strká hlavy do písku a těší se, že to vyřeší růst na trhu. Ten se však obnovuje zvolna a nejistě. Běžně se uvádí, že produktivita poklesla nebo stagnuje kvůli krizi. Co když je to ale naopak? Naznačuje to i neustále balancování na hranici recese, ...[více]...

 
Marketing... je věda kreativní

Marketing... je věda kreativní

 
 
 
 
69,- Kč

Radomila Soukalová

Kniha, která představuje čtenářům marketing z poněkud netradičního pohledu, jako disciplínu, která je především tvůrčí.

 
Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

Změny v českém pivovarství na přelomu tisíciletí

 
 
 
 
69,- Kč

Vratislav Kozák, Věra Kozáková

Kniha analyzuje některé trendy v českém pivovarnictví.

 
Intuitivní marketing pro 21. století

Intuitivní marketing pro 21. století

 
 
 
 
149,- Kč | - 48 %
289 Kč     MOC

Miloš Toman

Věřte v úspěch ... a ten se zákonitě dostaví!

Pokračování úspěšné knihy Intuitivní marketing, v níž autor formuluje zásadu založenou na využití intuice a myšlenkové tvořivosti a v neposlední řadě i mravní integrity. Za nejdůležitější podmínky účinného marketingu považuje víru v úspěch, důkladnou znalost zákazníka a především vytváření osobního a ...[více]...

 
Webcopywriting pro samouky

Webcopywriting pro samouky

 
 
 
 
269,- Kč | - 10 %
299 Kč     MOC

Šenkapoun Pavel

Z internetové lamy svým vlastním copywriterem (snadno a rychle). Nemáte vystudovaný marketing a nikdy jste nepracovali v internetové agentuře? To ještě neznamená, že byste tvorbu webových textů nemohli vzít do vlastních rukou! Webcopywriting pro samouky je kniha napsaná tak, aby jí rozuměla každá internetová lama. S její pomocí si vybudujete přesvědčivou ...[více]...

 
Marketing management

Marketing management

 
 
 
 
1947,- Kč | - 15 %
2290 Kč     MOC

Philip Kotler, Lane Keller Kevin

Čtrnácté vydání nejuznávanější učebnice marketingového řízení, tzv. bible marketingu, přináší nejnovější poznatky marketingové teorie a praxe. Autoři reflektují dramatické změny v marketingovém prostředí, zejména ekonomické poklesy a recese, rostoucí význam udržitelného a „zeleného“ marketingu, rychlý rozvoj technologií, využití počítačů, internetu a ...[více]...

 
Jak získávat klienty a zákazníky

Jak získávat klienty a zákazníky

 
 
 
 
129,- Kč | - 48 %
249 Kč     MOC

Marián Olej

Využijte svého dobrého jména k získání dalších klientů/zákazníků!

Podnikáte nebo chcete začít podnikat? Jste OSVČ ať už jako obchodník či řemeslník? Či jednatel obchodní firmy nebo zaměstnanec, který je odměňován výkonově? A máte obavu z toho, že dlouhodobě nebudete mít dostatečný počet klientů/zákazníků? Co kdyby existoval způsob tento problém ...[více]...

 
 

1 2 3 4 další