Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 205.00 mm
-
Šířka
- 145.00 mm
-
Hloubka
- 13.00 mm
-
Hmotnost
- 0.31 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 248
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788071689799
-
ISBN
- 8071689793
O knize
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.
Publikace shrnuje základní marketingovou teorii, ale zaměřuje se na i možnosti její aplikace v praxi. Obsahuje příklady včetně řešení, které teorii oživují, a současně poznatky naší i zahraniční literatury i vlastní zkušenosti autorů z marketingového výzkumu. Má schvalovací doložku MŠMT.