Objednávka

Copywriting
E-kniha

88 % (8 Hodnocení)

Copywriting

E-kniha - pdf

rok vydání 2020

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak...
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?%...
Po 5 letech je tu nové rozšíření a aktualizované vydání oblíbené „učebnice copywritingu“ od autorek, pro které je copywriting a tvorba obsahu denním chlebem. Jestli vás zajímá marketing, reklama, psaní reklamních textů a psychologie zákazníků, příručka Copywriting vás seznámí se základy i pokročilými technikami, jak zvládnout 99?% copywriterských disciplín. Začínáte s copywritingem? Postupujte od začátku a zjistěte, zda pro něj máte předpoklady a co všechno obnáší. Potřebujete tipy, jak se poprat s konkrétním úkolem? Nalistujte si příslušnou kapitolu a ihned je aplikujte. Po prostudování příručky vystihnete správnými slovy to, co chce značka říci dané cílové skupině, a naučíte se informace správně dávkovat. • Seznámíte se s používanými pojmy v marketingu a copywritingu. • Vyhnete se nejčastějším chybám. • Přizpůsobíte své copy různým komunikačním formátům a kanálům. • Optimalizujete své texty pro vyhledávače. • Připravíte si publikační plán nebo obsahovou strategii. • Zjistíte, jak vyhodnotit, zda vaše texty opravdu prodávají. Anna Sálová vede vlastní obsahovou agenturu Content Wizards, kde připravuje výzkumy cílových skupin, obsahové strategie a texty pro startupy i velké značky. Zuzana Veselá je copywriterka na volné noze s 13 lety zkušeností, která se specializuje na webový copywriting pro e-shopy a SEO. Michaela Raková v obsahové a komunikační agentuře Boomerang Communication vede tým stratégů a analytiků. Věnuje se content marketingu a?firemním médiím.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

88%

(8 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

16.11.2021
Kniha je velmi čtivě napsaná. Opravdu se zde problematika copywritingu probírá velmi detailně, ale právě z toho důvodu bych knihu doporučila úplným začátečníkům. Pro odborníky tato kniha až takovým přínosem nebude.
Kniha je velmi čtivě napsaná. Opravdu se zde problematika copywritingu probírá velmi detailně, ale právě z toho důvodu bych knihu doporučila úplným začátečníkům. Pro...
Kniha je velmi čtivě napsaná. Opravdu se zde problematika copywritingu probírá velmi detailně, ale právě z toho důvodu bych knihu doporučila úplným začátečníkům. Pro odborníky tato kniha až takovým přínosem nebude.
Číst více
18.12.2022
Když pominu krásně zpracovanou grafickou stránku, tak přesto tahle bichle patří mezi skvosty na našem trhu. Autorky odvedly fajn práci. Ano, některé věci mohou čtenáři připadat "jasné", to nic nemění na tom, že zde neměly být zmíněny. Kniha je vhodná i pro úplné laiky. Stránky prostupují názory jiných odborníků nebo praktické příklady. Těžko říct, jaký užitek z ní budou mít lidé, kteří se v oboru...
Když pominu krásně zpracovanou grafickou stránku, tak přesto tahle bichle patří mezi skvosty na našem trhu. Autorky odvedly fajn práci. Ano, některé věci mohou...
Když pominu krásně zpracovanou grafickou stránku, tak přesto tahle bichle patří mezi skvosty na našem trhu. Autorky odvedly fajn práci. Ano, některé věci mohou čtenáři připadat "jasné", to nic nemění na tom, že zde neměly být zmíněny. Kniha je vhodná i pro úplné laiky. Stránky prostupují názory jiných odborníků nebo praktické příklady. Těžko říct, jaký užitek z ní budou mít lidé, kteří se v oboru přímo pohybují a copywritingem se třeba živí - tam se asi už předpokládají nějaké ty znalosti a nevím zda je úplně adekvátní o knize tvrdit, že pro člověka pohybujícího se přímo v oboru bude mít užitek - to by se dalo říct naprosto o všech knihách...
Číst více Číst více

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat