Objednávka

Mistrovství v 3ds Max

Mistrovství v 3ds Max
E-kniha

Bez hodnocení

Mistrovství v 3ds Max

Bez hodnocení

E-kniha - pdf

rok vydání 2013

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

Staňte se expertem díky publikaci unikátní svým rozsahem i hloubkou! Poznejte 3ds Max do posledního detailu a dostaňte z něj maximum! Již se nemusíte spoléhat na paběrkování zajímavých postupů či řešení problémů z Internetu ani na rady od kolegů. Propracované objekty, postavy či celé světy budete nyní schopni vytvářet...
Staňte se expertem díky publikaci unikátní svým rozsahem i hloubkou! Poznejte 3ds Max do posledního detailu a dostaňte z něj maximum! Již se nemusíte spoléhat na paběrkování zajímavých postupů či řešení problémů z Internetu ani na rady od kolegů. Propracované objekty, postavy či celé světy budete nyní schopni vytvářet sami. Unikátní...
Staňte se expertem díky publikaci unikátní svým rozsahem i hloubkou! Poznejte 3ds Max do posledního detailu a dostaňte z něj maximum! Již se nemusíte spoléhat na paběrkování zajímavých postupů či řešení problémů z Internetu ani na rady od kolegů. Propracované objekty, postavy či celé světy budete nyní schopni vytvářet sami. Unikátní publikace od zkušeného 3D grafika přináší návod pro každou situaci, nevynechává žádnou funkci 3ds Maxu a naučí vás ovládat pokročilé techniky modelování, renderování i osvětlení scény. Všechny projektové úkoly z knihy si budete moci díky bohatému materiálu na přiloženém DVD sami vyzkoušet. Najdete v ní řešení každodenních i neobvyklých problémů, poradí vám, jak pracovat efektivněji, rychleji a přesněji a docílit neobyčejných výsledků. Kniha se věnuje mimo jiné těmto tématům: - Pokročilé modelovací techniky a příkazy, využití modifikátorů - Napodobení všech typů denního i umělého osvětlení - Imitace struktury, hrubosti, průhlednosti a lesku materiálů - Přirozená 3D animace objektů, postav i vnějšího prostředí - Ruční kreslení, úprava a zhmotnění 2D tvarů a textur - Rychlá navigace v 3D prostoru, organizace scény a kamerové efekty - Optimalizace renderování a vytváření postprodukční kompozice - Import jiných formátů, rozšíření 3ds Maxu pomocí plug-inů - Přizpůsobení uživatelského rozhraní a klávesových zkratek - Automatizace pomocí programování v MAXScriptu V příloze, určené k samostatnému stažení, naleznete 4 GB doprovodného materiálu: - zdrojové soubory ke všem projektovým úkolům z knihy - zkušební verzi programů 3ds Max 2010, Autodesk Combustion 2008 a Autodesk Mudbox 2010 - rozsáhlou sbírku zásuvných modulů do Autodesk 3ds Maxu a Adobe Photoshopu, modelů, souborů s daty pohybů (MOCAP) a skriptů pro vaše další využití - Kompletní obrazový materiál použitý v knize v plném rozlišení a barvě O autorovi: Jan Kříž pracuje od roku 1996 v oblasti 3D animací a vizualizací, působí jako odborný korektor, překladatel a autor článků a návodů pro 3ds Max. Na serveru www.mayamax3d.net publikuje novinky z oblasti 3D grafiky a taktéž poskytuje konzultace a školení, kde se věnuje praktickým aplikacím moderních animačních technik.

Více od autora:

Jan Kříž

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat