Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 166
-
Délka ukázky
- 10 %
-
ISBN pdf
- 978-80-244-3864-1
O knize
Záměrem předložené knihy je představit analýzu organizačního klimatu vysokoškolského prostředí, se zaměřením na pedagogické fakulty či fakulty připravující učitele. Jednotlivé kapitoly reflektují výzvy Boloňského procesu, charakterizují náplň práce akademických pracovníků a zabývají se teoretickými východisky percepce...
Záměrem předložené knihy je představit analýzu organizačního klimatu vysokoškolského prostředí, se zaměřením na pedagogické fakulty či fakulty připravující učitele. Jednotlivé kapitoly reflektují výzvy Boloňského procesu, charakterizují náplň práce akademických pracovníků a zabývají se teoretickými východisky percepce organizačního...
Záměrem předložené knihy je představit analýzu organizačního klimatu vysokoškolského prostředí, se zaměřením na pedagogické fakulty či fakulty připravující učitele. Jednotlivé kapitoly reflektují výzvy Boloňského procesu, charakterizují náplň práce akademických pracovníků a zabývají se teoretickými východisky percepce organizačního klimatu vysokých škol a fakult. Významným přínosem je seznámení s vlastním výzkumem, s tvorbou a ověřením výzkumných nástrojů. Stěžejní část je proto věnována popisu etap vývoje dotazníků percepce organizačního klimatu akademickými pracovníky, způsobům jejich ověřování a koncipování archu polostrukturovaného rozhovoru pro výzkum percepce organizačního klimatu fakult připravujících učitele jejich vedením.