Tradiční a nové v marketingové komunikaci

a kolektiv , Radim Bačuvčík
69 Kč
Tradiční a nové v marketingové komunikaci
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
978-80-875-0004-0
Rok vydání
2011
Počet stran
218
Formáty a ukázky

o knize

Kniha vychází v edici "Protipóly marketingové komunikace", která se snaží mapovat různé protiklady, které vznikají ve světě marketingové komunikace. Na základě případových studií jsou sledovány tradiční a nové způsoby propagace nebo vývoj médií. Bližší informace je možno získat na webu nakladatelstvi VeRBuM www.verbum.name.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

další knihy ze série

doporučujeme pro vás

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. SOUHLASÍM
Zobrazit detaily