Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 207.00 mm
-
Šířka
- 137.00 mm
-
Hloubka
- 25.00 mm
-
Hmotnost
- 0.28 kg
-
Jazyk
- angličtina
-
Počet stránek
- 342
-
Typ vazby
- vázaná s laminovaným potahem
-
Ean
- 9780060516406
-
ISBN
- 0060516402
O knize
Find out what makes the truly exceptional companies different from other companies. ""Built to Last" . . . is one of the most eye-opening business studies since "In Search of Excellence."--"USA Today."
Find out what makes the truly exceptional companies different from other companies. ""Built to Last" . . . is one of the most eye-opening business studies since "In Search of Excellence."--"USA Today."
Find out what makes the truly exceptional companies different from other companies. ""Built to Last" . . . is one of the most eye-opening business studies since "In Search of Excellence."--"USA Today."
Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu
92%
(13 Hodnocení)
Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz
Populární hodnocení
23.6.2020
2
Tuhle knihu jsem měl rozečtenou na nočním stolku čtyři roky. Průběžně na ni přišla řada, dal jsem kapitolu a zas ji odložil. Ne proto, že by nebyla čtivá, opak je pravdou, je inspirativní a to tak, že dávat více jak dvě kapitoly za sebou by byla velká škoda.
Kniha má český název trochu laciný "Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu". Ne, že by o tom kniha také nebyla, ale název by mohl navádět k tomu, že...
Tuhle knihu jsem měl rozečtenou na nočním stolku čtyři roky. Průběžně na ni přišla řada, dal jsem kapitolu a zas ji odložil. Ne proto, že by nebyla čtivá, opak je...
Tuhle knihu jsem měl rozečtenou na nočním stolku čtyři roky. Průběžně na ni přišla řada, dal jsem kapitolu a zas ji odložil. Ne proto, že by nebyla čtivá, opak je pravdou, je inspirativní a to tak, že dávat více jak dvě kapitoly za sebou by byla velká škoda.
Kniha má český název trochu laciný "Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu". Ne, že by o tom kniha také nebyla, ale název by mohl navádět k tomu, že je to nějaká příručka, jak být úspěšný a to fakt není. Jedná se o čistou teorii doplněnou pár doporučeními, ale hlavní osa knihy je zkoumání, proč některé firmy tu s námi jsou i sto let a jsou navíc každý rok úspěšnější a jiné, které měly podobné či lepší startovní podmínky, zkrachovaly a nebo jsou výrazně méně úspěšné. Co spojuje vizionářské společnosti jako Apple, HP, Procter & Gamble, IBM, Sony a další.
Po přečtení knihy nebudete schopni toto zopakovat, to autoři ani neslibují, ale teoreticky budete mít hrubou představu, jak tyto firmy fungují a třeba se vyvarujete některým chybám, kterých se dopustili srovnávací společnosti. Ale ne každý chce budovat firmu pro další generace a ne každý přistupuje k podniku, že tu bude min. dalších 50 let. Pro toho kniha asi moc nebude.
Jak jsem ji četl ty čtyři roky, tak vždy jsem našel nějakou novou inspiraci a přitakával v místech, kterým bych ještě před rokem nerozuměl. Když pochopíte hlavní myšlenky knihy, tak na ně můžete naroubovat i jiné velké firmy, o kterých máte dost informací (např. předválečný Baťa) a zjistíte, že to vše skvělé zapadá a funguje.
Pro nás, běžné smrtelníky, je ta kniha hodně zajímavá teorie. Pokud je ale někdo v řídící pozici ve velkém korporátu, tak tahle kniha by pro něj měla být nezbytnost.
Číst více
Číst více
26.6.2018
1
Čistá práce. Kvalitní literatura faktu.
Další knihy od autorů
Firmy, ktoré sa rozhodli byť skvelé
570 Kč 416 Kč
BE 2.0 (Beyond Entrepreneurship 2.0)
843 Kč 766 Kč