Objednávka

Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies

Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies
Tištěná kniha

92 % (13 Hodnocení)

Built to Last: Successful Habits of Visionary Companies

92 % (13 Hodnocení)

Tištěná kniha - vázaná s laminovaným potahem

rok vydání 2010

,

angličtina

520 Kč

Běžná cena 525 Kč

Ušetříte 5 Kč

Vyprodáno

Podrobnosti

O knize

Find out what makes the truly exceptional companies different from other companies. ""Built to Last" . . . is one of the most eye-opening business studies since "In Search of Excellence."--"USA Today."
Find out what makes the truly exceptional companies different from other companies. ""Built to Last" . . . is one of the most eye-opening business studies since "In Search of Excellence."--"USA Today."
Find out what makes the truly exceptional companies different from other companies. ""Built to Last" . . . is one of the most eye-opening business studies since "In Search of Excellence."--"USA Today."

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

92%

(13 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

23.6.2020

2

Tuhle knihu jsem měl rozečtenou na nočním stolku čtyři roky. Průběžně na ni přišla řada, dal jsem kapitolu a zas ji odložil. Ne proto, že by nebyla čtivá, opak je pravdou, je inspirativní a to tak, že dávat více jak dvě kapitoly za sebou by byla velká škoda. Kniha má český název trochu laciný "Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu". Ne, že by o tom kniha také nebyla, ale název by mohl navádět k tomu, že...
Tuhle knihu jsem měl rozečtenou na nočním stolku čtyři roky. Průběžně na ni přišla řada, dal jsem kapitolu a zas ji odložil. Ne proto, že by nebyla čtivá, opak je...
Tuhle knihu jsem měl rozečtenou na nočním stolku čtyři roky. Průběžně na ni přišla řada, dal jsem kapitolu a zas ji odložil. Ne proto, že by nebyla čtivá, opak je pravdou, je inspirativní a to tak, že dávat více jak dvě kapitoly za sebou by byla velká škoda. Kniha má český název trochu laciný "Jak vybudovat trvale úspěšnou firmu". Ne, že by o tom kniha také nebyla, ale název by mohl navádět k tomu, že je to nějaká příručka, jak být úspěšný a to fakt není. Jedná se o čistou teorii doplněnou pár doporučeními, ale hlavní osa knihy je zkoumání, proč některé firmy tu s námi jsou i sto let a jsou navíc každý rok úspěšnější a jiné, které měly podobné či lepší startovní podmínky, zkrachovaly a nebo jsou výrazně méně úspěšné. Co spojuje vizionářské společnosti jako Apple, HP, Procter & Gamble, IBM, Sony a další. Po přečtení knihy nebudete schopni toto zopakovat, to autoři ani neslibují, ale teoreticky budete mít hrubou představu, jak tyto firmy fungují a třeba se vyvarujete některým chybám, kterých se dopustili srovnávací společnosti. Ale ne každý chce budovat firmu pro další generace a ne každý přistupuje k podniku, že tu bude min. dalších 50 let. Pro toho kniha asi moc nebude. Jak jsem ji četl ty čtyři roky, tak vždy jsem našel nějakou novou inspiraci a přitakával v místech, kterým bych ještě před rokem nerozuměl. Když pochopíte hlavní myšlenky knihy, tak na ně můžete naroubovat i jiné velké firmy, o kterých máte dost informací (např. předválečný Baťa) a zjistíte, že to vše skvělé zapadá a funguje. Pro nás, běžné smrtelníky, je ta kniha hodně zajímavá teorie. Pokud je ale někdo v řídící pozici ve velkém korporátu, tak tahle kniha by pro něj měla být nezbytnost.
Číst více Číst více
26.6.2018

1

Čistá práce. Kvalitní literatura faktu.

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat