Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Výška
- 241.00 mm
-
Šířka
- 168.00 mm
-
Hloubka
- 12.00 mm
-
Hmotnost
- 0.37 kg
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 216
-
Typ vazby
- brožovaná
-
Ean
- 9788027120543
-
ISBN
- 9788027120543
O knize
Monografie přináší přehled jednotlivých fází osvojování si řeči a jazyka dítětem od narození do tří let věku, včetně praktických návodů k rozvoji komunikace v rámci logopedické terapie. Sumarizuje informace z aktuálních výzkumů a odborných statí z pohledu lingvistického, psycholingvistického i...
Monografie přináší přehled jednotlivých fází osvojování si řeči a jazyka dítětem od narození do tří let věku, včetně praktických návodů k rozvoji komunikace v rámci logopedické terapie. Sumarizuje informace z aktuálních výzkumů a odborných statí z pohledu lingvistického, psycholingvistického i psychologicko-pedagogického. Obsahuje...
Monografie přináší přehled jednotlivých fází osvojování si řeči a jazyka dítětem od narození do tří let věku, včetně praktických návodů k rozvoji komunikace v rámci logopedické terapie. Sumarizuje informace z aktuálních výzkumů a odborných statí z pohledu lingvistického, psycholingvistického i psychologicko-pedagogického. Obsahuje podrobný popis vývoje řeči typicky se vyvíjejících dětí od narození do tří let věku z hlediska obsahové, formální i pragmatické stránky řeči. Kniha je rozčleněna do kapitol věnovaných stadiu předřečového vývoje, stadiu jednoslovných výpovědí, stadiu dvouslovných výpovědí, stadiu holých vět a prvních trojslovných výpovědí, stadiu čtyřslovných výpovědí s rozvitou přísudkovou částí a stadiu souvětí. V každé kapitole čtenář nalezne obecnou charakteristiku daného vývojového stadia a podrobné informace o gramatických, sémantických a syntaktických kategoriích produktivních v každém stadiu vývoje řeči, včetně popisu vývoje použití gest. Části s názvem Cíle terapie jsou pojaty prakticky, obsahují množství námětů k aktivitám. Kazuistiky popisují konkrétní činnosti, které byly aplikovány při individuální logopedické terapii. Publikace je určena logopedům, speciálním pedagogům, pracovníkům rané péče či studentům VŠ pracujícím s dětmi, jejichž vývoj řeči se opožďuje nebo je narušený, a také zvídavým rodičům, psychologům a pediatrům. Autorka je klinická logopedka s dlouholetou praxí.