Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
- pdf, epub, mobi
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 176
-
Délka ukázky
- 11 %
-
ISBN
- 978-80-247-4234-2
O knize
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.
Kniha na konkrétních příkladech z praxe ukazuje, jak mají firmy, instituce a manažeři jednat, aby obstáli v krizové komunikaci. Autor, který je zkušeným odborníkem v této oblasti, podrobně rozebírá jednotlivé etapy krizové situace - před vypuknutím krize, v čase krize a po jejím vyřešení.