(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality

Ludvík Filip , Jiří Šebestík
275 Kč
(NE)KVALITA aneb pravdivý příběh kvality
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
999-00-017-3728-3
Rok vydání
2017
Počet stran
254
Formáty a ukázky

o knize

Řízení kvality je dnes pojmem, který používá při svém řízení většina firem, a určitě nejen na českém trhu. Naneštěstí se v dnešní době tento pojem řeší především zorným úhlem snižování nákladů a zvyšování efektivity v každodenním životě firmy. Metod, jak dosáhnout vysoké úrovně řízení a také vysoké ziskovosti je spousta. Také knih, které popisují dané metody s vysokým efektem použití na cestě ke světlým zítřkům je spousta. Bohužel, mnozí autoři popisují něco, co znají jen teoreticky, někde si něco přečetli, nebo sami již dříve napsali. Mnohdy však se spoustou chyb a omylů. Firmy nejsou stroj a tak je každá vlastním živoucím organismem. Zapomíná se, že všechny systémy musí dělat lidi! A na ně šablony neplatí. Když však něco takového napsal "uznávaný autor", bezmyšlenkovitě se na jejich rady mnozí upínají. Pochopitelně jim dané teoretické popisy ve firmách nefungují. Proto jsme se rozhodli napsat knihu, která teorii prováže s praxí. A to ne s tou fungující (ani jsme jí moc nepoznali), ale s příklady té špatné praxe, jejich chybného použití.  A příklady, které jsou čtenáři v knize k dispozici, nejsou ojedinělými případy. Dostává se Vám do rukou kniha, která by neměla chybět v knihovně žádného manažera. Pokud má opravdový zájem věci měnit.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

doporučujeme pro vás

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. SOUHLASÍM
Zobrazit detaily