POP - In-store komunikace v praxi

Martin Boček , Daniel Jesenský ...
253 Kč
POP - In-store komunikace v praxi
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
978-80-247-2840-7
Rok vydání
2009
Počet stran
224
Formáty a ukázky

o knize

První česká ucelená publikace věnující se POP čili in-store komunikaci vychází ze zkušeností a poznatků českého i zahraničního trhu, přináší konkrétní příklady a cenné informace od zkušených odborníků aktivně působících v oboru. Věnuje se POP v kontextu marketingových komunikací, zabývá se výsledky testování efektivity POP, přináší analýzu spotřebitelského vnímání prostředků in-store komunikace, přibližuje minulost, současnost a budoucnost in-store marketingu, věnuje se roli designu v POP aktivitách a dalším tématům spjatých s oborem, který hraje stále významnější roli v komunikaci se zákazníky.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
ZOBRAZIT DETAILY