Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 180
-
Délka ukázky
- 11 %
-
ISBN pdf
- 978-80-247-6318-7
O knize
Špičkoví konzultanti a lektoři ukazují manažerům, kde začít cestu za vybudováním úspěšné firmy, jakou strategii zvolit, jak řešit vzniklé obtíže a učit se z vlastních výsledků. Témata jako marketing, definice produktů, řízení procesů a projektů, teorie omezení, finanční řízení a učící se organizace jsou vysvětlena ve...
Špičkoví konzultanti a lektoři ukazují manažerům, kde začít cestu za vybudováním úspěšné firmy, jakou strategii zvolit, jak řešit vzniklé obtíže a učit se z vlastních výsledků. Témata jako marketing, definice produktů, řízení procesů a projektů, teorie omezení, finanční řízení a učící se organizace jsou vysvětlena ve vzájemných...
Špičkoví konzultanti a lektoři ukazují manažerům, kde začít cestu za vybudováním úspěšné firmy, jakou strategii zvolit, jak řešit vzniklé obtíže a učit se z vlastních výsledků. Témata jako marketing, definice produktů, řízení procesů a projektů, teorie omezení, finanční řízení a učící se organizace jsou vysvětlena ve vzájemných souvislostech a těsně propojena na „měkkéé" manažerské disciplíny - zadávání úkolů, delegování, hodnocení lidí, motivace, řešení konfliktů a týmová spolupráce. Autoři nezůstávají u teorie, ale nabízí konkrétní nástroje pro definování a vyhodnocování postupu za úspěchem a uvádějí zkušenosti s jejich zaváděním.