Řízení výroby a nákupu

Gustav Tomek , Věra Vávrová
492 Kč
Řízení výroby a nákupu
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
978-80-247-1479-0
Rok vydání
2007
Počet stran
384
Formáty a ukázky

o knize

V knize zkušených odborníků se dozvíte, že pro odstranění manažerských problémů, zvýšení efektivnosti firmy a zajištění konkurenceschopnosti je nezbytné propojení řízení výroby, nákupu a marketingu a přijetí marketingové koncepce podnikání. Od poznání strategických a taktických manažerských přístupů dospějete k nutnosti integrace prodeje, výroby a nákupu na úrovni operativního řízení, seznámíte se s postupem tvorby sortimentního plánu podniku za plné účasti výroby a nákupu i s nástroji a metodami, bez nichž integrace není realizovatelná. Řízení výroby je vysvětleno jako sestavení a práce s operativními plány, využití kontrolingu, nasazení příslušných řídících metod a realizace a vyhodnocování změn. Seznámíte se se zásadami aktivního nákupu a nákupního marketingu. Poznáte nezbytnosti vytváření mezipodnikových sítí, aliancí a kooperací i organizační a informační principy supply chain managementu. Kniha nemá na trhu konkurenci, nemůže být nahrazena ani literaturou z oblasti logistiky.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

další knihy od autora

doporučujeme pro vás

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
ZOBRAZIT DETAILY