Objednávka

Začněte s proč

Začněte s proč
E-kniha

69 % (123 Hodnocení)

Začněte s proč

69 % (123 Hodnocení)

E-kniha - epub, mobi

rok vydání 2013

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali...
Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným...
Simon Sinek toužil objevit, co společného mají úspěšné osobnosti ve vedení firem i mimo ně. V jeho hledáčku se mimo jiné ocitl Martin Luther King Jr., Steve Jobs i bratři Wrightové. Při studiu vůdčích osobností a organizací, které velkou měrou ovlivnily svět, Sinek zjistil, že všichni uvažovali, jednali a komunikovali přesně stejným způsobem – vždy začali s otázkou PROČ a až poté řešili, JAK a CO zrealizovat. Autor tento model nazývá zlatý kruh. Každá organizace umí vysvětlit, CO dělá. Některé umějí vysvětlit, i JAK to dělají. Ale jen málo z nich dokáže formulovat, PROČ to dělají. Za PROČ se přitom nepovažují peníze nebo zisk, to jsou vždy jen výsledky. Osobnosti a firmy, které znají své PROČ, nepotřebují manipulovat – ony inspirují. Lidé je následují ne proto, že musejí, ale protože sami chtějí. Zaměstnance jejich práce těší, spatřují v ní smysl, mají zázemí a hrdost. Zákazníci jsou loajální, ochotni poskytnout podporu i v těžkých časech, imunní vůči manipulacím ostatních. Začněte s PROČ je kniha pro čtenáře, kteří sami podnikají, budují, vedou či teprve plánují, že se do něčeho pustí. Pokud principy zlatého kruhu správně uplatníte, stanete se sami přínosem pro malé i velké podniky, neziskové organizace i politické strany. Takže, proč vaše společnost vůbec existuje? Zdánlivě jednoduchá otázka... ale pokud si na ni umíte odpovědět, změní vše. „…Mezi opakovaným nákupem a loajalitou je velký rozdíl. Opakovaný nákup znamená, že si u vás někdo něco koupí vícekrát. Loajalita znamená, že jsou lidé ochotni se vzdát lepšího produktu nebo lepší ceny, aby mohli opět koupit u vás. Loajální zákazníci se mnohdy ani neobtěžují tím, aby zkoumali, zda konkurence nemá lepší podmínky…" Sami si můžete lehce dosadit společnosti, které takto fungují – Apple, Southwest Airlines, Harley-Davidson… Sinek však jen nepopisuje postup těch úspěšných, na jiných studiích vysvětluje příčiny pádu dříve mnoho let úspěšného kolosu Wal-Mart nebo také neúspěch mp3 přehrávačů Dell. Zkrátka, nelze jen opsat postupy někoho jiného a aplikovat je na vlastní podnik. Bez jasného PROČ nelze zvítězit. Tato kniha je určena všem, kteří chtějí inspirovat ostatní, nebo kteří chtějí najít někoho, kdo bude inspirovat je.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

69%

(123 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

3.7.2016

6

Knížka sama o sobě skrývá zajímavý pohled na to, jak být úspěšný, jak se dívat na svět jinýma očima. Sám jsem si zde našel pár opravdu krásných citátů, a to že když něco nedopadne podle plánu, začne se hledat řada účinných opatření, která však nemají systémový smysl. Tak jak to asi každý z nás vidí, a to nejenom v politice, ale i ve firemním životě. Že bez osobní iniciativy a důvěry, bez každodeního...
Knížka sama o sobě skrývá zajímavý pohled na to, jak být úspěšný, jak se dívat na svět jinýma očima. Sám jsem si zde našel pár opravdu krásných citátů, a to že když...
Knížka sama o sobě skrývá zajímavý pohled na to, jak být úspěšný, jak se dívat na svět jinýma očima. Sám jsem si zde našel pár opravdu krásných citátů, a to že když něco nedopadne podle plánu, začne se hledat řada účinných opatření, která však nemají systémový smysl. Tak jak to asi každý z nás vidí, a to nejenom v politice, ale i ve firemním životě. Že bez osobní iniciativy a důvěry, bez každodeního vedení a dívání se zpět, zda jste se nezpronevěřili počáteční myšlence, Proč jste vlastně chtěli začít, se dál neposunete. Je pravdou, že cesty jsou dlážděné neúspěšnými a do sebe zahleděnými experty na všechno. Na druhou stranu se mě moc nelíbilo připomínání pouze několika úspěšných snad z x pohledů, jako kdyby nebylo možné se podívat i na jiné firmy, nebo myšlenky.
Číst více Číst více
30.1.2016

4

Autor se zabývá skutečně důležitým tématem a jsem ráda, že jsem měla možnost si knihu přečíst. Je pravda, že v některých pasážích by se dala napsat stručněji, na druhou stranu, asi nikomu neuškodí si základní myšlenku přečíst několikrát, aby se opravdu v hlavě uchytila... Myslím, že tohle je typ knihy na "více přečtení", už jen proto, že když člověk časem to svoje PROČ ztratí, kniha jej může inspirovat...
Autor se zabývá skutečně důležitým tématem a jsem ráda, že jsem měla možnost si knihu přečíst. Je pravda, že v některých pasážích by se dala napsat stručněji, na...
Autor se zabývá skutečně důležitým tématem a jsem ráda, že jsem měla možnost si knihu přečíst. Je pravda, že v některých pasážích by se dala napsat stručněji, na druhou stranu, asi nikomu neuškodí si základní myšlenku přečíst několikrát, aby se opravdu v hlavě uchytila... Myslím, že tohle je typ knihy na "více přečtení", už jen proto, že když člověk časem to svoje PROČ ztratí, kniha jej může inspirovat a pomoct při hledání nového...ale asi nejdůležitější je to PROČ začít vůbec hledat a najít...takže odcházím přemýšlet do kouta:)
Číst více Číst více

Více od autora:

Simon Sinek

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat