Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 240
-
Délka ukázky
- 10 %
O knize
Inovativní čítanka a metodická příručka pro učitele pracující (nejen) s romskými žáky, která seznamuje pedagogy s možnostmi, jak a proč do výuky zapojit literaturu romských autorů. Publikace přináší celkem šestnáct metodik pro díla devíti literátů, některé z nich také navrhují způsob, jak do výuky nenásilně zapojit...
Inovativní čítanka a metodická příručka pro učitele pracující (nejen) s romskými žáky, která seznamuje pedagogy s možnostmi, jak a proč do výuky zapojit literaturu romských autorů. Publikace přináší celkem šestnáct metodik pro díla devíti literátů, některé z nich také navrhují způsob, jak do výuky nenásilně zapojit romštinu. Kniha ve své...
Inovativní čítanka a metodická příručka pro učitele pracující (nejen) s romskými žáky, která seznamuje pedagogy s možnostmi, jak a proč do výuky zapojit literaturu romských autorů. Publikace přináší celkem šestnáct metodik pro díla devíti literátů, některé z nich také navrhují způsob, jak do výuky nenásilně zapojit romštinu. Kniha ve své metodologické části čerpá z licencovaného programu Čtením a psaním ke kritickému myšlení, jehož inovativní a žáky aktivizující metody mohou být pro pedagogy novinkou či přímo inspirací pro řadu dalších témat v rámci školních předmětů. Příručka mimo jiné využívá audio a video ukázek, které je možné stáhnout na stránkách nakladatelství KHER. Zastoupení romští autoři: Emil Cina, Eva Danišová, Tera Fabiánová, Ilona Ferková, Andrej Giňa, Jana Hejkrlíková, Iveta Kokyová, Vlado Oláh