Lobbing v moderních demokraciích

Karel B. Müller , Šárka Laboutková ...
149 Kč
Lobbing v moderních demokraciích
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
978-80-247-3165-0
Rok vydání
2010
Počet stran
256
Formáty a ukázky

o knize

Ačkoli je lobbing veřejností nazírán jako něco podezřelého, jedná se o běžnou součást fungování liberálních demokracií, která přináší celé společnosti jak řadu výhod, tak i potenciálních problémů. Velmi úzce je spojen s problematikou reprezentace zájmů, se zájmovými skupinami a fungováním občanské společnosti. Kniha Lobbing v moderních demokraciích osvětluje roli lobbingu jako jedné z možných legitimních a legálních technik prosazování vlivu v moderních demokraciích. Zabývá se popisem lobbistické praxe ve vybraných kontextech. Publikace je určena zejména studentům humanitních a sociálně vědních oborů, odborným pracovníkům, pracovníkům veřejné správy, lidem zaměstnaným ve veřejném, firemním i neziskovém sektoru.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
ZOBRAZIT DETAILY