361 Kč
Chování zákazníka
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
978-80-247-3528-3
Rok vydání
2011
Počet stran
360
Formáty a ukázky

o knize

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

další knihy od autora

doporučujeme pro vás