Objednávka

Chování zákazníka

Chování zákazníka
E-kniha

60 % (2 Hodnocení)

Chování zákazníka

60 % (2 Hodnocení)

E-kniha - pdf

rok vydání 2011

Ihned ke stažení

Podrobnosti

O knize

Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich...
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové...
Plnobarevná publikace přináší nejnovější poznatky k ústřednímu tématu marketingu a prodeje - co ovlivňuje chování zákazníků. Dozvíte se, co a jak ovlivňuje rozhodování zákazníka, jaký je vztah zákazníka k produktu, značce, obalu a ceně zboží a co vše dalšího na zákazníka působí. Poznáte typy spotřebitelů a jejich chování a získáte nové informace o neuromarketingu a možnostech jeho využití při analýze nákupního chování. Prakticky zaměřené poznatky se prolínají s příklady z české a zahraniční praxe. Kniha je určena zejména marketingovým manažerům, specialistům a studentům vysokých škol. Autorský kolektiv tvoří renomovaní marketingoví odborníci z teorie i praxe.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

60%

(2 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

10.3.2013

1

Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat zákazníkům do hlavy značku nebo jak získat důvěru. Informace uváděné v knize jsou podpořené statistickými průzkumy. Osobně bych se sice neodvažoval určovat konkrétní důvody preferencí zákazníků (z mé zkušenosti jsou zákaznici vedeni spíše...
Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat...
Chování zákazníka se zdá být nevyzpytatelné, přesto existují metody, jak odhalit určité obecné zákonitosti. Konkrétně například objevíte, proč je dobré dostat zákazníkům do hlavy značku nebo jak získat důvěru. Informace uváděné v knize jsou podpořené statistickými průzkumy. Osobně bych se sice neodvažoval určovat konkrétní důvody preferencí zákazníků (z mé zkušenosti jsou zákaznici vedeni spíše generátorem náhodných emočních čísel), ale pro klid duše se vždy nějaké vysvětlení hodí. Kniha je určena spíše specialistům na prodej ve velkém.
Číst více Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat