Globální a lokální v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík , a kol.
69 Kč
Globální a lokální v marketingové komunikaci
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
978-80-875-0036-1
Rok vydání
2013
Počet stran
136
Formáty a ukázky

o knize

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace a navazuje na předchozí díly Žena a muž v MK, Tradiční a nové v MK a Soukromé a veřejné v MK.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

další knihy ze série

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. SOUHLASÍM
Zobrazit detaily