Marketing služeb - efektivně a moderně

Miroslava Vaštíková
271 Kč
Marketing služeb - efektivně a moderně
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
978-80-247-2721-9
Rok vydání
2008
Počet stran
232
Formáty a ukázky

o knize

V praktické a čtivé knize se dozvíte, jak ve firemní praxi vytvořit nabídku konkurenceschopného sortimentu služeb a tyto služby úspěšně a efektivně poskytovat zákazníkům. Publikace uznávané české odbornice v této oblasti nemá na trhu konkurenci. Je určena zejména marketingovým manažerům a specialistům firem a dalších organizací a studentům VŠ. Publikace s mnoha příklady a návody pro praxi objasňuje nejprve základní pojmy a vztahy související se službami a hodnocením vlivu vlastností služeb na marketingovou činnost organizace. Následně přibližuje celý průběh strategického marketingového plánování a použití jednotlivých nástrojů marketingového mixu služeb. Publikace obsahuje nejnovější poznatky o marketingových strategiích, kapitoly zabývající se kvalitou ve službách a marketingem neziskových organizací, které rovněž poskytují služby.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

další knihy od autora

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. SOUHLASÍM
Zobrazit detaily