Moderní marketingový výzkum

Roman Kozel , kolektiv a
314 Kč
Moderní marketingový výzkum
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
80-247-0966-X
Rok vydání
2005
Počet stran
280
Formáty a ukázky

o knize

Přehledná a srozumitelná publikace pro marketingové manažery a vysokoškolské studenty přináší moderní pohled na marketingový výzkum, jeho metody, přínosy a možnosti. Čtenář se dozví řadu praktických rad a tipů, jak organizačně zajistit marketingový výzkum, jak se vyznat v nabídce reklamních agentur a jak postupovat krok za krokem v průběhu celého výzkumu. Autoři se podrobně věnují metodám kvantitativního a kvalitativního výzkumu (dotazování, pozorování, experiment) a typům výzkumu (např. výrobkový výzkum, cenový výzkumu, výzkum pro potřeby marketingové komunikace, výzkum zákazníků), zachycují nové trendy v marketingovém výzkumu. Čtivý text doplňuje mnoho příkladů, obrázků a odkazů včetně webových stránek.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

další knihy od autora