Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi

Ludvík Čichovský CSc, , Jiří Boháček, ...
199 Kč
Moderní pojetí inovací a jejich typologií pro praxi
Jazyk
Český
ISBN
978-80-904-6453-7
Rok vydání
2012
Počet stran
194
Formáty a ukázky

o knize

Na 194 stranách se dočtete o inovačním a inovativním marketingu a jeho aplikacích v praxi. Dostanete odpověď na otázku, proč jsou v dnešní době inovace nezbytné a jaký zásadní vliv mají na konkurenceschopnost a prosperitu výrobců i poskytovatelů služeb. Kniha je rozdělena do úvodu a 6 odborných kapitol:

  1. Inovační potenciál EU-27 v letech 2007 – 2013
  2. Inovace a jejich typologie v moderním pojetí tvorby hodnot
  3. Uplatnění inovací v automobilovém průmyslu
  4. Případová studie inovací produktů f. Danone
  5. Psychologie a etika v inovačním procesu
  6. Vývoj EU z hlediska konkurenceschopnosti a potenciálu inovací

 

Znalosti si doplní především:

  1. Manažeři firem
  2. Pracovníci prodejních a marketingových oddělení
  3. Pracovníci konstrukčních a vývojových oddělení
  4. Pracovníci reklamních, mediálních, PR a komunikačních agentur
  5. Studenti marketingových a ekonomických směrů

 

Případně ostatní, pro které je podpora prodeje profesní nutností, nebo jen zajímavým oborem.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. SOUHLASÍM
Zobrazit detaily