Podrobnosti
-
Nakladatel
Kategorie
-
Série
-
Formát
-
Věkový limit
- 0
-
Jazyk
- čeština
-
Počet stránek
- 152
-
Délka ukázky
- 10 %
-
ISBN pdf
- 978-80-875-0020-0
O knize
Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.
Monografie je třetím dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace, která se tentokráte zaměřuje na to, jak lze ve světě marketingu a marketingové komunikace vnímat protipól soukromého a veřejného.