Objednávka

Základy marketingu

Základy marketingu
E-kniha

86 % (13 Hodnocení)

Základy marketingu

86 % (13 Hodnocení)

E-kniha - pdf, epub, mobi

rok vydání 2013

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Podívejte se níže na dostupné varianty nebo přejděte na celou naší nabídku.

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Formát
    • pdf, epub, mobi
  • Věkový limit
    • 0
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 256
  • Délka ukázky
    • 7 %
  • ISBN epub
    • 978-80-247-8243-0
  • ISBN pdf
    • 978-80-247-8240-9

O knize

První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje...
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí,...
První kniha základů marketingu na našem trhu, která vznikla v úzké spolupráci s předními odborníky z praxe. Hlavní autor, vedoucí katedry marketingu na VŠE v Praze, předkládá základní principy marketingu srozumitelně a čtivě a dokládá je velkým množstvím praktických příkladů s fotografiemi. Postupně se věnuje marketingovému prostředí, marketingovému výzkumu, segmentaci a targetingu a značce a jejímu positioningu. Největší část knihy je věnována marketingovému mixu - produktu, ceně, komunikaci a dostupnosti. Zmiňuje také roli marketéra ve firmě. Kniha není určena pouze studentům ekonomických oborů, ale inspiraci v ní najdou rovněž manažeři, podnikatelé a všichni ostatní, kteří chtějí pochopit, jak marketing funguje a jak jim může pomoci v dosažení jejich cílů.

Hodnocení z největšího nezávislého čtenářského portálu

Ve spolupráci s Databazeknih.cz

86%

(13 Hodnocení)

Online knihkupectví Palmknihy vám jako jediný e-shop přináší nezávislé čtenářské recenze a hodnocení oblíbeného portálu Databazeknih.cz 

Populární hodnocení

6.3.2022
Stále aktuální kniha o marketingu, která je vhodná jako úvod do marketingu. Sáhnout po ní mohou i ostřílení markeťáci, vždy je totiž něco, co se hodí zopakovat.
28.2.2022
Úvodní kniha do marketingu, která vám dá přehled v základních pojmech, technikách a všem obecně. Je dost praktická a poměrně krátká, takže vlastně fakt skvělá pro seznámení s oborem.
Úvodní kniha do marketingu, která vám dá přehled v základních pojmech, technikách a všem obecně. Je dost praktická a poměrně krátká, takže vlastně fakt skvělá pro...
Úvodní kniha do marketingu, která vám dá přehled v základních pojmech, technikách a všem obecně. Je dost praktická a poměrně krátká, takže vlastně fakt skvělá pro seznámení s oborem.
Číst více

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat