Žena a muž v marketingové komunikaci

Radim Bačuvčík , a kol.
69 Kč
Žena a muž v marketingové komunikaci
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
978-80-904-2734-1
Rok vydání
2010
Počet stran
260
Formáty a ukázky

o knize

Kniha ukazuje, jak rozdílně je možno pohlížet na dualitu vztahu žena a muž ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie se zabývají zobrazováním žen a mužů v reklamě, ženami a muži jako cílovými skupinami marketingové komunikace a ženami a muži jako tvůrci propagačních sdělení. Kniha je prvním dílem monografické řady Protipóly marketingové komunikace.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

další knihy ze série

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
ZOBRAZIT DETAILY