0 Kč
Buďte vidět
Nakladatelství
Jazyk
Český
ISBN
999-00-000-4981-3
Rok vydání
2013
Počet stran
48
Formáty a ukázky

o knize

Americká společnost Forrester provedla v roce 2012 na svých klientech zajímavý průzkum. Zkoumala, kolik lidí chodí na stránky jejich klientů z jakých zdrojů. 
 
Výsledky byly následující:
  • 30 % lidí v průměru chodí na weby klientů z vyhledávačů
  • 25 % lidí přichází ze sociálních sítí
  • 12 % lidí se dostane na stránky přes různé odkazy
  • 25 % lidí vstoupí na stránky přímo zadáním adresy webu
  • 8 % lidí přivede na stránky reklama
Ano, pouze 8 % lidi přichází na stránky přes nějakou formu reklamy – PPC ve vyhledávačích, bannery, placené emailingy, affiliate programy. Podle Forresteru v roce 2012 investovaly americké firmy právě do těchto kanálů více než 40 miliard dolarů. 
Naproti tomu, když sečteme všechny ostatní zdroje, tedy vyhledávače, sociální sítě či odkazy, dostaneme se na úctyhodných 65%. Za tuto návštěvnost z těchto zdrojů přitom firmy nikomu neplatí. Jde jen o to, jak svůj čas investují do optimalizace pro vyhledávače, na vytváření zajímavého obsahu odkazovaného uživateli sami, jak jsou s uživateli v kontaktu na sociálních sítích. Náklady na takový čas přitom Forrester odhadl v celku na 4 miliardy dolarů. 

Vidíte ten nepoměr? 40 miliard = 8 % návštěvnosti. 4 miliardy = 65 % návštěvnost.

hodnocení a komentáře

Ohodnoťte aspoň
jednou hvězdičkou
800

doporučujeme pro vás

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookies. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Souhlasím
ZOBRAZIT DETAILY