Objednávka

Marketingový výzkum

Marketingový výzkum
E-kniha

Bez hodnocení

Marketingový výzkum

E-kniha - pdf

rok vydání 2003

Omlouváme se, prodej již byl ukončen. Podívejte se níže na dostupné varianty nebo přejděte na celou naší nabídku.

Podrobnosti

  • Nakladatel
  • Kategorie
  • Formát
    • pdf
  • Věkový limit
    • 0
  • Jazyk
    • čeština
  • Počet stránek
    • 160
  • Délka ukázky
    • 12 %
  • ISBN pdf
    • 978-80-247-6260-9

O knize

Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.
Seznamte se s tím, jak marketingový výzkum pomáhá poznávat zákazníka, jeho potřeby, přání a trendy v nákupním chování. Publikace objasňuje předmět, techniky a objekt výzkumu, postupy a metody získávání a zpracování údajů, analýzy, interpretace a prezentace výsledků.

Další knihy od autorů

Verze vašeho prohlížeče je zastaralá!

a může vykazovat chyby v průběhu nákupu či v samotném zobrazení.
Pro nerušený nákup aktualizujte váš prohlížeč na nejnovější verzi nebo zvolte jiný prohlížeč.

Otevřít v Microsoft Edge Přesto pokračovat